#1 2008-02-15 00:25:19

Klusk

Wierny Wofowiec Rada

6942606
Skąd: HELL
Zarejestrowany: 2007-12-21
Posty: 47
Punktów :   

Regulamin Wojen

1. Deklaracje wojen

- Tytuł każdej deklaracji musi zawierać tagi lub nazwy uczestniczących w wojnie zakonów
- Pierwszy post wątku musi zawierać poprawnie wypełniony poniższy formularz:

cytat:
Zakony walczące:
Początek wojny:
Cel wojny:

Zakon agresora:
Liczebność:
Średnia poziomów::

Zakon obrońcy:
Liczebność:
Średnia poziomów::

Składy Osobowe w momencie wypowiedzenia Wojny:

Zakon Agresora :

Zakon Obrońcy :

Uwagi:



1.Zakony Walczące

Tag i pełna nazwa zakonu wypowiadającego wojnę i zakon, któremu wypowiadamy wojnę (Temat wojny)

Np. [ZA] Zakon A vs [ZB] Zakon B lub tag [A] + [C] vs [ B ]

2. Początek wojny

Nie może nastapić wczesniej niz 6 godzin, nie później niż 24 godziny, od momentu zamieszczenia (wypowiedzenia) wojny

3. Cel wojny
Warunki zakończenia wojny: [jedna opcja do wyboru]

a) pewien próg zdobytych srebrników, którego osiągniecie przez jedną ze stron jest równoznaczne z wygraniem i tym samym zakończeniem wojny;
Minimalny, który może stać się granicą końcową wojny to 1000 srebrników

Np. Wojna będzie zakończona, gdy jedna ze stron zdobędzie 2000 srebrników

b) ilość potyczek wygranych pomiędzy Rycerzami, gdzie minimalna ilość to 50

Np. Wojna będzie zakończona, gdy jedna ze stron wygra 200 walk

c) punkty doświadczenia atakującego tylko dodatnie lub równe 0, należy pamiętać iż w walce zarówno obrońca jak i atakujący może zdobyć PD i oba liczą się do wyniku wojny. Minimalna ilość PD to 50

Np. Wojna będzie zakończona, gdy jedna ze stron zdobędzie 200 PD

d) ilość obrażeń zadanych, wliczana zarówno dla atakującego i obrońcy. Minimalna ilość obrażeń to 1000

Np. Wojna będzie zakończona, gdy jedna ze stron zada 2000 pkt obrażeń

e) data, do której prowadzone są działania wojenne. Po upływie wyznaczonego terminu należy podliczyć wcześniej ustalone opcje walki (w pkt a-d) ze wszystkich zamieszczonych poprawnych raportów wojennych i na tej podstawie wyłaniany jest zwycięzca.
Minimalny i maksymalny przedział czasowy, który może stać się granicą końcową wojny to od 3 dni do 1 miesiąca.

Np. Wojna będzie zakończona 31.12.2006 r o godz. 12.00
Zamieszczamy wszystkie Rw - potyczki

Minimalne progi raportów w zależności o wybranej opcji:

a) srebrniki - od 20 w zwyż
Próg może być podnoszony co 5 srebrników

Np. Zamieszczamy Rw mające minimum 35 srebrników zdobytych

b) potyczki tutaj ważna jest każda walka

Np. Zamieszczamy wszystkie Rw - potyczki

c) punkty doświadczenia atakującego - ważne tylko walki większe od 0, jeśli atakujący zdobędzie ujemne pkt PD walka nie zalicza się do wojny

Np. Zamieszczamy Rw mające minimum 1 lub więcej PD

d) obrażenia - od 5 obrażeń
Próg może być podnoszony co 5 obrażeń

Np. Zamieszczamy Rw mające minimum 25 obrażeń

4. Informacje odnośnie walczących zakonów (sojuszów)

Tag i pełna nazwa zakonu, Liczebność oraz średnia poziomów zakonów (sojuszy)

cytat:
Zakon agresora: [tag A] Zakon A
Liczebność: 45
Średnia poziomów: 25,5

Zakon obrońcy: [tag B] Zakon B
Liczebność: 50
Średnia poziomów: 26,1
//lub, w przypadku sojuszu
Zakon obrońcy/agresora: [tag B] Zakon B + [tag C] Zakon C
Liczebność: 70
Średnia poziomów: 26,7


5.Składy Osobowe:

Ilość rycerzy w Zakonach walczących, w momencie wypowiedzenia potyczki (kopiujemy z Gry)

np:

cytat:


Zakon napastnika: RWIH

Baron Macieyca 19
Hrabia Elvyn 26
Hrabia Kraszan 26
Hrabia JediKoko 25
Hrabia Bukal 30
Hrabia Fujin 27
Hrabia Kolpi 26
Wicehrabia Carone 22
Hrabia Popa 26

Zakon obrońcy: LMS

Margrabia Zemsta Endriu 36
Margrabia ser frajer 33
Margrabia Przeklety Siara 33
Margrabia Caladan Brood 36
Margrabia Fillus 33
Ksaiże schultz 41
Margrabia Hanek 36
Hrabia Xeromanthis 30
Margrabia Sir Bobex 32
Hrabia looter 26
Hrabia Sebuk 29
Margrabia Swatollo


Osoby, ktore w nieistotny sposob opuscily zakon zostają w "skladzie osobowym" - zaznacza sie je na czerwono , nadal biora one udzial w wojnie, gdyz sklad przy deklaracji wojny byl jednoznaczny.
Ewentualne dezercje zgłaszamy poprzez post/PW/ - do moderatora obsługującego daną wojnę - tak aby moderator mógł wyedytować posta i zaznaczyć osobę, która opuściła zakon.
Zgłaszamy wg schematu:
cytat:
nick: Stefan IV
zakon: [TaG] ZaKon
link do wojny: KLIK


Wykreslenie ma wyglądać w nastepujacy sposob:
cytat:


Zakon napastnika: RWIH

Baron Macieyca 19
Hrabia Elvyn 26
Hrabia Kraszan 26
Hrabia JediKoko 25
Hrabia Bukal 30 (dezerter)
Hrabia Fujin 27
Hrabia Kolpi 26
Wicehrabia Carone 22
Hrabia Popa 26

Zakon obrońcy: LMS

Margrabia Zemsta Endriu 36
Margrabia ser frajer 33
Margrabia Przeklety Siara 33
Margrabia Caladan Brood 36
Margrabia Fillus 33
Ksaiże schultz 41
Margrabia Hanek 36
Hrabia Xeromanthis 30
Margrabia Sir Bobex 32
Hrabia looter 26
Hrabia Sebuk 29
Margrabia Swatollo

Z zaznaczeniem :
Dezerterzy ( po zmianie osobowym Zakonu) NADAL biorą udział w wojnie - RW z atakami na nich liczy sie do ogólnego wyniku wojny

Od momentu wypowiedzenia wojny nie mozna zmieniac składu osobowego! tzn. przyjmować/usuwac graczy walczących w wojnie!
Wszelkie przyjecia wykluczenia z zakonu w grze nie maja wplywu na przebieg wojny

Wyjątek :

Przyjmowanie Gracza podczas Wojny

Do listy rycerzy można dopisac/usunać:

a) liczebność zakonu od 2 do 10 (+/-) jeden gracz może opuścić lub przybyć do zakonu
+ 1
lub
-1
b) liczebność zakonu od 11 do 100 (+/-) jeden gracz może opuścić zakon oraz jeden może przybyć do zakonu
+ 1, -1

UWAGA:
W przypadku zmian, liczebność oraz średnia poziomów nadal musi pozostać spełniona!

Nowy uczestnik wojny musi przynależeć do zakonu!

O zmianach w składzie osobowym należy napisać w temacie z wojna w kolejnym poście wg schematu:
cytat:
nowy skład
zakon: tag + nazwa
liczebność:
średnia poziomów:
odszedł Heniek
przyszła Zofia-Czesława Happy

Osoba, ktora odeszla z zakonu zostaje wykreślona ze składu kolorem czerwonym i nie bierze ona udziału w wojnie.
Nowy zawodnik zostaje wykreślony kolorem zielonym i RW z jego osoba liczy sie do wyniku wojny.
UWAGA:
Zmiany składu należy zgłosić do trzydziestu minut przed rozpoczeciem wojny, zgloszenia w pozniejszym czasie nie beda brane pod uwage!

Gracze ktorzy przybyli ponad norme nie biora udziału w wojnie i ich raporty wojenne nie sa liczone. Gracze ktorzy w nieistotny sposob opuścili zakon sa uznani za dezerterow, lecz nadal biora udzial w wojnie i RW z ich osobami nadal licza sie do ogolnego wyniku wojny! Dezerterzy sa wykreslani na niebiesko.





6. Uwagi

tutaj można umieścić takie rzeczy jak:
- link do spamu
- uwagi odnośnie używania mocy karmy
- powód wypowiedzenia wojny
- inne, zwiazane z wojną

Ogólne zasady:

a) Nie ma możliwości wypowiedzenia wojny kilku zakonom na raz w jednym temacie
b). Maksymalna ilość deklaracji wojennych wynosi trzy. Oznacza to więc, że tag lub nazwa sojuszu może pojawić się w maksymalnie trzech tematach za sprawą dowództwa tego Zakonu.
Uwaga:
Nie ma możliwości prowadzenia równolegle kilku wojen na raz z tym samym zakonem. Trzeba zakończyć jedną wojnę, żeby móc wypowiedzieć następną.
c) Nie można wypowiadać wojen na przyszłość. Najdłuższy czas rozpoczęcia wojny od momentu umieszczenia posta informującego o niej to 24 h.
d) Koniecznie należy poinformować stronę przeciwną o wojnie. Należy wysłać PW do Przywódcy zakonu oraz jego Zastępców do 30 minut od wypowiedzenia wojny. W wiadomości musi sie znajdować link do założonej wojny na Forum Battleknight. Takie PW trzeba przechowywać na swojej skrzynce aby w razie niejasności na prośbę obsługi forum udostępnić w celu rozstrzygnięcia sporu
e) Wojny nie można wypowiedzieć graczowi, grupie graczy ani samemu sobie. Dozwolone jest więc wypowiadanie wojny tylko przez Zakon innemu Zakonowi.
f) Przyjęcie wypowiedzenia wojny nie jest wymagane do jej rozpoczęcia
g) W trakcie wojny nie można zmieniać zasad które zostały zapisane w pierwszym poście wojny, oznacza to iż edytować ten post można tylko przez 5 godz. od momentu umieszczenia. Wszelkie zmiany zapisujemy w kolejnym poście i zgłaszamy do moderatora, który ma za zadanie wyedytować 1 post i nanieść zmiany o ile mieszczą się w regulaminie.
Nieprzestrzeganie tej zasady prowadzi do zamknięcia wojny a zakon agresora przegrywa walkowerem!
h) Nie ma możliwości kontynuowania wojny, wojna wcześniej zamknięta musi być rozpoczęta od nowa z zachowaniem regulaminu.
i) Do wojny mogą dołączyć zakony sprzymierzone z zakonami prowadzącymi wojnę. Fakt ten musi być zgłoszony do 24 godzin od momentu zamieszczenia wojny; w kolejnym poście w temacie wojennym. Od tej pory zamiast tagu jednego tylko zakonu wpisywać się będzie tagi obu zakonów.

Przykład:
Zakon A ma tag [ A ], zakon C, który walczy po stronie zakonu A, ma tag [ C ]. Razem oba zakony tworzą sojusz i przy nickach graczy wpisywać się bedzie tagi obu sprzymerzonych zakonów [A] + [C].


UWAGA:
- sojusz nie może posiadać mniej niż troje graczy!
- Średnia poziomów oraz liczebność musza sie zgadzać. (Średnia arytmetyczna zakonów sojuszniczych)
- Zakon wypowiadający wojne nie może zabronić przywileju dołączenia sojuszu.

Zgłaszamy wg schematu:
cytat:
[tag] + nazwa (sojuszu)
Sojusznicy zakonu [tag] + nazwa (zakonu walczącego)
liczebność:
średnia poziomów:
skład osobowy:
nick 1
nick 2
nick 3
nick 4


UWAGA:
Uwaga w wojnie mogą brać udział maksymalnie 2 sojusze.
W każdym sojuszu może być dowolna liczba zakonów.

j) Walkower - Jeżeli z jakiegoś powodu Zakon walczący nie chce podjąć wyzwania - Ma on obowiązek wystosowac post, w którym poinformuje, że oddaje Wojne WALKOWEREM

k) W przypadku kasacji konta ktore bylo zadeklarowane w składzie osobowym, zostaje ono wykreślone na czerwono i nie sa wyciagane zadne konsekwencje z tego tytulu. Średnia poziomów i liczebnosc w takim przypadku moga sie nie zgadzac. Jednak fakt ten musi byc zgloszony w kolejnym poscie tematu wojennego

2. Deklaracja wojny

1. Wojnę mogą toczyć zakony, których różnica średniej leveli nie przekracza 3.
UWAGA:
W przypadku wypowiedzenia wojny na PD czy obrażenia, różnica nie może przekraczać 1.

2. Liczebność zakonu, któremu chcemy wypowiedzieć wojnę musi zawierać się w przedziale:
od: (liczebność zakonu wypowiadającego wojnę)/2 zaokrąglone w dół
do: (liczebność zakonu wypowiadającego wojnę)*2


3. Moce

Minimalne progi kar za uzycie mocy w zależności o wybranej opcji:

konsekwencje używania mocy za karme przy jej zakazie moga poniesc oba zakony, jednak wybieramy tylko jedna opcje, albo odejmujemy, albo dodajemy:

Zasady kar za moce NARZUCA zakon wypowiadający wojnę - Zakon obrońcy ma się do narzuconej sugestii dostosować.

- na korzyść (+) dla zakonu ktory, nie korzystał z karmy
- na nie korzyść (-) dla zakonu, ktory uzył mocy

a) wojna na srebrniki: (+/-) 10 - 100 srebrników

Np. za użycie mocy kara + 50 srebrników

b) ilość wygranych potyczek: (+/-) 5 - 30 RW

Np. za użycie mocy kara - 15 RW

Jeżeli w wojnie jest ustalony zakaz używania mocy, to w przypadku gdy jedna ze stron użyje mocy, to wtedy RW nie bedzie zaliczone do Wojny.

c) punkty doświadczenia atakującego: (+/-) 5 - 30 PD

Np. za użycie mocy kara + 20 PD

d) wojna na obrażenia: (+/-) 10 - 100 obrażeń

Np. za użycie mocy kara - 40 punktów obrażeń

//Edit

Kary za moce wydzielamy - za każde 24 h używania mocy

Jeżeli w wojnie jest ustalony zakaz używania mocy, to w przypadku gdy jedna ze stron użyje mocy, to wtedy RW nie bedzie zaliczone do wojny i zostanie zastosowana kara zgodnie z warunkami wojny

4. Początek wojny


Wojna zaczyna się po 6 godzinach od momentu umieszczenia pierwszego postu na Forum informującego o rozpoczęciu wojny!!
RW Z ATAKÓW WLICZANE JEST DO STATYSTYK PO 6 GODZINACH OD MOMENTU WYPOWIEDZENIA WOJNY

5. Powody wojny

- W schemacie mogą być zawarte powody wypowiedzenia wojny, nie jest to jednak warunek konieczny do założenia tematu.

6. Raporty wojenne w temacie wojennym

- Raporty wojenne w temacie wojennym są dozwolone o ile:
a. nie łamią Regulaminu Forum oraz Regulamin Starć Rycerzy i są zgodne z Dlaczego tematy są zamykane?
b. spełniają wszystkie ustalenia zawarte w schemacie
c. zamieszczający raport dopisze nazwę zakonu w którym walczy oraz nazwę zakonu przeciwnika np.
Napastnik : GraczA[ZakonA] lub GraczA[A] + [C]
Obronca : GraczB[ZakonB]

d. zamieszczający umieszcza tylko swoje raporty, nie ma możliwości zamieszczania raportów za kogoś
e. RW w temacie wojennym zamieszcza zwyciezca pojedynku. Nie jest to istotne czy zostalo zdobyte z obrony czy ataku

7. Zmiany tagu/nazwy zakonu oraz fuzje a działania wojenne

- Zmiana nazwy bądź tagu zakonu biorącego udział w wojnie nie wpływa na przebieg działań wojennych ani nie jest równoznaczna z zakończeniem wojny. Wszystkie raporty, które miały miejsce przed zmianą oraz wszystkie następujące po zmianie wliczają się do ogólnego wyniku wojny. W takiej sytuacji autor tematu musi zmienić tag/nazwę zakonu w temacie. W przypadku nieobecności założyciela tematu, osoba, która brała czynny udział w wojnie i udzielała się w owym temacie, może poinformować moderatora o konieczności modyfikacji.
- Jeżeli jeden zakon przeprowadza fuzję z drugim, to ten, który zostaje wchłonięty, dołącza się do wojen prowadzonych przez zakon główny, natomiast wszystkie wojny, które sojusz wchłaniany prowadził do tej pory, zostają zakończone, co jest równoznaczne z porażką zakonu wchłanianego. W takiej sytuacji dowolny członek wojny musi wprowadzić odpowiednie zmiany zarówno w temacie wątku jak i w schemacie. W przypadku nieobecności założyciela tematu, osoba, która brała czynny udział w wojnie i udzielała się w owym temacie, może poinformować moderatora o konieczności modyfikacji.

UWAGA:
Po przeprowadzeniu fuzji, muszą być zachowane zasady z punktu 2 (deklaracje)


8. Zakończenie wojny

- Wojna może być zakończona na podstawie następujących czynników:
a. Wojnę uważa się za zakończoną, jeżeli jedna ze stron jako pierwsza spełniła warunki zakończenia wojny lub upłynął termin określony w temacie wojny.
Za wygraną uważa się stronę, która:
a) jako pierwsza osiągnęła wyznaczony próg łupów z pkt 1;
b) w chwili upływu wyznaczonego terminu osiągnęła większą ilość zdobytych łupów z pkt 1 w zamieszczonych RW.
c) Obie z walczących stron doszły do porozumienia/wniosku, że wojnę należy zakończyć. Wówczas założyciel tematu dodaje do tytułu dopisek "(wojna ZAKOŃCZONA)". W przypadku nieobecności założyciela tematu osoba, która brała czynny udział w wojnie i udzielała się w owym temacie może poinformować moderatora o zakończeniu wojny. Wojna taka zostaje uznana jako "nierozstrzygnięta" i nie ma w niej ani zwycięzców ani przegranych.
d) W przypadku, kiedy jeden z zakonów zostanie rozwiązany, traktuje się to jako jego porażkę - pomimo składów osobowych. W przypadku nieobecności założyciela tematu osoba, która brała czynny udział w wojnie i udzielała się w owym temacie, może poinformować moderatora o konieczności modyfikacji.
e) W temacie wojennym nie pojawiła się odpowiedź od tygodnia. Wówczas wojnę uznaje się za zakończoną, a moderator dodaje dopisek "(wojna NIEROSTRZYGNIĘTA)" .Wojna taka zostaje uznana jako "nierozstrzygnięta" i nie ma w niej ani zwycięzców ani przegranych.


9. Unieważnienie

- Podczas deklaracji wojny proszę upewnić się, że deklaracja jest poprawna i ważna.
- Błędnie wypełnione lub niekompletne schematy wypowiadania wojen powodują, że wojna jest nieważna od samego początku.
- Deklaracje wojen przez osoby podszywające się pod liderów sojuszów lub osoby do tego nie powołane są nieważne od samego początku.


10. Nieregulaminowe zachowanie a temat wojenny

- Liczymy, że mimo wzburzonych emocji i bezpośredniego kontaktu w temacie z wrogim zakonem wątki nie będą obfitowały w walki słowne, a każda ze stron będzie zamieszczać tylko RW oraz informować o wszelkich zmianach dot. samej wojny t.j. zmiana stanu osobowego, fuzje, przyłączanie sojusznika do wojny i.t.p. Wszelkie inne rozmowy na temat wojny prosze prowadzic w WZL.
- Kasowane lub edytowane będą zarówno posty jak i całe wątki, które naruszają Regulamin Forum (np. obrażanie, wulgaryzmy, offtopic).
- Tematy wojenne, w których toczą się wyjątkowo zaciekłe dyskusje i łamanie Regulaminu Forum zachodzi często będą czasowo blokowane lub zamykane i uznane jako nierozstrzygnięte.

11.

W przypadku kasacji konta ktore bylo zadeklarowane w składzie osobowym, zostaje ono wykreślone na czerwono i nie sa wyciagane zadne konsekwencje z tego tytulu. Średnia poziomów i liczebnosc w takim przypadku, moga sie nie zgadzac. Jednak fakt ten musi byc zgloszony w kolejnym poscie tematu wojennego.


12. Ponadto zachowany musi być ogólny Regulamin Forum


Wszelkie nieuregulowane w tym regulaminie sytuacje rozstrzyga SMod działu Ze Świata Rycerzy w porozumieniu z Administratorem Forum


poprawny raport wojnny

Zwyciezca : GraczA[ZakonA] lub GraczA[A+C]
przegrany : [ZakonB]

Wynik walki GraczA wygrał i przejął 26 Srebrnik
GraczA otrzymal 1 PD , GraczC otrzymal 1 PD.
Atakujący zadał obrażeń: 78 / Obrońca zadał obrażeń: 44




caly regulamin wojen milej lekturki

Ostatnio edytowany przez Klusk (2008-02-15 00:25:57)


Jesteśmy jak czas nikt nas nie goni a my wciąż uciekamy

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.samowolka.pun.pl www.fullcross.pun.pl www.scene-forum.pun.pl www.anty-bieber-dabrowa.pun.pl www.animp-shaiya.pun.pl